ПП "Квант"

Квант - фото
вулиця Стуса, 7
(Юридична адреса вул. Миру 9)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0013:00 - 14:00
Сб,НдВихідний

Інформація

ПП«Квант» — ми спеціалізуємось на інтеграції та комплексній автоматизації торговельних процесів і процесів виробництва, а також займаємось впровадженням високотехнологічного електричного устаткування у таких сферах: торгівля, громадське харчування, послуги та виробництво.

До наших переваг можна віднести:

  • великий досвід роботи;
  • професійну команду спеціалістів, які регулярно відвідують спеціальні курси підготовки у виробничих центрах;
  • наші інженери працюють на технологічному обладнанні високого класу та з потрібними документами;
  • проконсультуємо в справах вибору обладнання, яке потрібне для роботи вашої компанії;
  • працюємо за нестандартними підходами, бо не лише займаємось продажем обладнання, але й ремонтуємо його;
  • кваліфіковано розробляємо довгострокові програми і комплексні проекти, направлені на цілковите оснащення об’єктів торгівлі, для VIP-клієнтів;
  • наше обладнання є якісним, надійним, сертифікованим, справним та від надійних виробників;
  • приємна цінова політика.

Пропонуємо до вашої уваги широкий асортимент товарів:

  • касове обладнання: найменування РРО (реєстратори розрахункових операцій), фіскальні принтери, таксометри, комплекси для АЗС (кількість більше 40-а);
  • ваги електронні: торгові, порційні, лабораторні, побутові;
  • обладнання для роботи зі штрих-кодами: сканери, термо-, термотрансферні принтери, термінали для збору даних (більше 10-и найменувань);
  • банківське обладнання: РРО (реєстратори розрахункових операцій), які призначені для пунктів обміну валют, купюролічильних та монетолічильних машин, детекторів гривні та валюти, знищувачів документів, різаків;
  • обладнання, яке застосовується для маркування товару: етикет-пістолетів;
  • витратні матеріали: якісні касові стрічки для всіх типів РРО (реєстраторів розрахункових операцій), етикет-стрічки, картриджі для РРО (реєстраторів розрахункових операцій), термоетикетки для ваг з чекодруком, та для принтерів.

Наші послуги:

  • впроваджуємо програмне забезпечення сторонніх виробників і власні розробки.

Також здійснюємо супровід виготовлення кваліфікованих електронних підписів (електронні ключі). За допомогою програми «M.E.Doc», яка призначена для відправлення звітів до контролюючих органів і стає у нагоді під час роботи з такими документами: звіти, податкові накладні, інша первинна документація. Допоможемо створити податкову накладну та відправити її до контрагента.

Програма має усі необхідні бланки, потрібні для бухгалтерських та фінансових звітів, які постійно оновлюються. Має зв’язок з сайтами бухгалтерії та легкий у використанні інтерфейс. Також пропонуємо для вас модульну систему, за допомогою якої ви зможете забрати пакет послуг, який використовується на вашому підприємстві.

Документи затверджуються за рахунок цифрового електронного підпису.

Чому варто користуватись цифровим електронним підписом?

  • він простий у застосуванні;
  • це комфортно та зручно, бо не відходячи від робочого місця, можна здати звіт і зареєструвати податкову накладну;
  • гарантується безпека та конфіденційність.

Відгуки